Hotel Schimmelpenninck Huys

Annuleringsvoorwaarden

Annuleringen worden alleen per e-mail verwerkt en bevestigd. Stuur uw annuleringsverzoek naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Annuleren kan kosteloos tot uiterlijk 24 uur voor de dag van aankomst. Annuleert u de reservering binnen 1 dag (24 uur) voor aankomst, wordt de eerste nacht van de reservering in rekening gebracht. 

LET OP: heeft u een non-refundable (niet terugbetaalbare) reservering gemaakt zijn bovengenoemde voorwaarden niet van toepassing. Bij het annuleren van een non-refundable reservering wordt de totaalprijs van de reservering in rekening gebracht en is een teruggave of wijziging niet mogelijk.

In geval van no-show wordt de eerste nacht van uw reservering in rekening gebracht en eventuele resterende nachten geannuleerd. 

Alle reserveringen zijn gegarandeerd tot 18:00 uur op de dag van aankomst. Indien u later wenst in te checken verzoeken wij u een creditcardnummer + vervaldatum ter garantie door te geven. Indien wij geen garantie hebben ontvangen behouden wij ons het recht de kamer(s) vanaf 18:00 uur te annuleren en u de reserveringswaarde door te berekenen.

Op al onze transacties zijn de "Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH)" van toepassing. Op alle reserveringen is een verblijfsbijdrage van ā‚¬ 4,00 per persoon per nacht van toepassing.

Covid-19  | Maatregelen

Ook wij nemen onze verantwoordelijkheid in de situatie rond corona. De veiligheid van onze gasten en medewerkers staat daarbij voorop. Uitgangspunt bij de maatregelen die we hebben genomen zijn de regels van het RIVM. Wij hopen dat we hiermee, net als iedereen, ons steentje bijdragen aan het beheersen van de crisis.

Algemeen
Bij binnenkomst verzoeken wij u uw handen te desinfecteren. Gebruik de daarvoor bestemde voorzieningen getroffen bij de entree van het hotel.

De hoofdingang is aan de Oosterstraat 53, de uitgang van het hotel is aan de Carolieweg. De looproute is in het hotel uitgezet

Het hotel neemt naast de reguliere schoonmaak ook extra hygiƫnemaatregelen. Zo reinigen wij extra de liftknopjes, deurklinken, trapleuningen, afstandsbedieningen en lichtschakelaars op zowel uw kamer als de in de algemene ruimtes met alcoholhoudende desinfectie

Tijdens uw verblijf kunt u gebruik maken van de sanitaire voorzieningen op uw kamer. Wij verzoeken u zoveel mogelijk gebruik te maken van uw eigen sanitaire voorzieningen op uw kamer

Om contact te minimaliseren zal tijdens uw verblijf onze afdeling huishouding alleen op uw verzoek uw kamer schoonmaken. Schone handdoeken en andere verzorgingsproducten zoals shampoo en zeep worden op verzoek aan uw deur gehangen

Betalingen ontvangen wij graag per pin of creditcard (contactloos)

Het is alleen mogelijk om een kamer te delen met mensen uit hetzelfde huishouden

Om persoonlijk contact te minimaliseren staan wij 24/7 voor u klaar per Whatsapp: 06 827 970 82

Eten & drinken

Ontbijt wordt aangeboden tussen 07:00 uur en 11:00 uur. Er wordt een ontbijtpakket samengesteld naar uw wensen of u kunt op de door u aangegeven tijd uw ontbijt samenstellen bij het ontbijtbuffet welke u vervolgens kunt nuttigen op de kamer. 

Wij verzorgen heerlijke broodjes om af te halen. Vraag de receptionist naar de verschillende opties.

Er is momenteel geen roomservice beschikbaar.

Na 20:00 uur worden er geen alcoholische dranken meer geschonken.

Het diner zetten wij voor u klaar op uw gewenste tijdstip. Het hoofdgerecht en nagerecht kan indien gewenst tegelijk opgehaald worden. Vieze borden, glazen etc. kunnen in de daarvoor bestemde bakken gezet worden. Vraag ons naar de mogelijkheden.

De bar heeft aangepaste flexibele sluitingstijden. 

Dranken kunnen besteld worden en kunt u afhalen bij de bar.

Veel gestelde vragen met antwoorden betreft het coronavirus vind u via deze link